Drömmar

Det är inte meningen att den här bloggen ska vara deppig eller enbart handla om tråkiga saker. Men som sagt det är dom lite djupare sakerna som jag måste skriva av mig. Idag efter skolan somnade jag till. Jag har en tendens att ALLTID komma ihåg mina drömmar, iallfall i 9 fall av 10. Jag kommer ihåg alla detaljer. Jag kommer ihåg konversationer, platser och personer som jag endast sett i mina drömmar precis som om det hänt i verkligheten. Ibland händer det till och med att jag inte kan skilja på dröm och verklighet. Har det hänt er någongång? Ni får som en "deja vú" och kan inte komma ihåg ifall det hänt på riktigt eller om ni drömt det?

Iallfall. För ungefär 1,5 år sedan bröts kontakten med två av mina dåvarande bästa kompisar och minst en gång i månaden drömmer jag om någon av dem. Varför är det så? Jag vill inte tänka på dem eftersom det gör mit upprörd. Om man tänker efter så är det såklart inte alls konstigt att jag drömmer om dem, situationen var skitjobbig och jag har helt enkelt inte kommit över det. Drömmarna har alltid samma handling. Antingen ber dem om ursäkt eller så är det helt tvärt om. Idag drömde jag om att en av dem skrev till mig på datorn "Kan du logga ut eller vill du att jag ska bli illamående?" Så sjuka saker. När jag vaknade var jag lika arg som dagen vår vänskap tog slut. Tänk dig själv att se 10 års vänskap rinna ner i avloppet och du blir tvingad att kolla på utan att kunna göra ett skit åt saken. DET SUGER


Hush - Tick tock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0