Så ung och så duktig

Sitter och tänker på hur lycklig jag är! Hur glad jag är över att jag har min pojkvän som älskar mig precis som jag är och som behandlar mig som en prinsessa, hur glad jag är över att jag har en underbar mamma som alltid ställer upp för mig! Skolan rullar på jättebra och jag känner att jag har så mycket mer att ge! Klart att vissa dagar känns gråa men vem blir inte lite deppig på vintern? Det som har hänt är ett gammalt kapitel i en gammal bok och snart kommer jag inte minnas att den finns. Jag behöver lite sol och värme! Nu ska jag antingen läsa 12 veckor till ett självläkande liv eller Så ung? Och så duktig!


Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

Såklart jag förstår det, annars hade jag ju inte frågat om pris :) Jag addade dig på msn nu, vi pratar där, puss

2010-02-10 @ 13:52:13
URL: http://mamijulia.blogg.se/
Postat av: Julia Andersson

men ta min msn [email protected] så snackar vi där :) Vet inte om jag la till dig rätt, jag är ingen data tekniker :)

2010-02-11 @ 18:24:20
URL: http://thisisjuliasstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0