Leaved behind

Igår vad jag med Johanna och snacka om det det behövdes! Längesen jag skrattade så mycket. Tänk att det finns så få personer som man verkligen kan slappna av med. Hur svårt ska det vara att hitta en vän som inte är för egenkär? Jag är så trött på människor som bara pratar om sig själva och glömmer bort att ge andra utrymme. Vart är all omtanke och givmildhet? Jag har letat i varje vrå men kanske ska låta det komma till mig istället? Vi gör såhär!

VÄNNER SÖKES
Är du rolig? Ring mig!



Kommentarer
Postat av: johanna

haha gullis!! jag gillar min röda mule :)

2010-02-11 @ 21:53:56
Postat av: Julia

Gud du måste snygga till min design,kolla på den, herregud liksom... hahah

2010-02-12 @ 12:36:36
URL: http://thisisjuliasstory.blogg.se/
Postat av: Klara- mamma till Tilde

Haha! Tro mig, om jag kunde så skulle jag ge dig lite:P

2010-02-12 @ 23:56:52
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0