Min dröm

Sitter och kollar på Hope for Haiti vilket får mig att tänka på min resa som jag vill göra inför mitt projektarbete i 3:an. Vet inte riktigt vad vill projekt ska gå ut på.. det kanske bara blir en fotoutställning. Har iallfall än så länge startat en insamling för Unicef och är medlem i Unicefs volontärgrupp.

Hjälpte till att fixa lite hemma hos Marcus idag och hittade en massa barnkläder. Ska se om jag kanske kan ta med mig massa kläder ner för att dela ut. Marcus pappa håller även på med ett projekt som har med vattenrening att göra. En liten droppe av detta mirakel renar upp till 3 liter vatten! Han sa att jag kunde ta med mig massa ner! Igår kom en leverans av flera tusen liter av detta medel till Haiti för att hjälpa till.


Dom här barnen drömmer om ett bättre liv. Det är min dröm att hjälpa dem. Så genom detta går allas drömmar i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0