En lista

Visste ni..

att jag vill -  förändra världen
att jag har - tandställning
att min senaste kyss - var helt underbar
att jag lyssnar mycket på - min mamma
att jag funderar på - att bli polis, journalist eller fotograf
att jag pratar – inte lika mycket som jag gjorde förut
att jag inte gillar – fruktskrutt
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är –  det bästa jag vet!
att jag alla dar i veckan gillar – att pussas med min älskling
att jag alltid kommer att – berätta för min omgivning vad dem betyder för mig
att jag är förälskad i – marcus halldin
att sist jag grät var – igår haha.. saknar min mamma :(
att min mobiltelefon är – svart
att när jag vaknar på morgonen – ser jag mitt livs kärlek
att innan jag går och lägger mig – ser jag mitt livs kärlek
att idag har jag – lökat i min morgonrock
att jag just nu tänker på - hur jag vill att min bröllopsklänning ska se ut
att i kväll ska jag – mysa med min älskling
att i morgon kommer jag – gå till skolan
att jag hoppas –  att jag snart kommer att gifta mig
att jag verkligen vill - att mitt liv ska fortsätta i samma riktning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0