Trött

Snacka om att jag har fått kämpa de senaste dagarna. Hela veckan fick jag sitta uppe till runt 5 på morgonen och plugga för att hinna klart med allt. Igår skrev jag ekologiprov och tyvärr gick det sådär.. känns lite pissigt. Jobbigt att jag alltid har så hägra krav på mig själv för jag nöjer mig aldrig med ett VG.

Iallfall.. igår när jag kom hem från skolan var jag så trött att jag höll på och svimma. Ville egentligen gå och lägga mig men fick dra direkt till jobbet för att jobba till 23. Idag började jag 10. Känns som att jag aldrig får ta det lugnt!!
Imorgon är jag ledig och det ska jag verkligen njuta av! Nu ska jag nog bara ha filmkväll och somna tidigt


Så här känner jag mig just nu!
Kjamizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0